Jouw bestelling op werkdagen voor 17.00 uur gedaan, heb je binnen 48 uur in huis!
Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Retourneren

Retourneren

Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan Bluess geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product in goede orde retour ontvangen is.

LET OP: De te retourneren artikelen dienen in originele en onbeschadigde verpakking retour te komen. Gebruik het te downloaden retour etiket en plak deze op de verzendzak. 

Retour sturen
Stap 1. Download het retourformulier door te klikken op deze link
Stap 2. Print het retourformulier
Stap 3. Vul het retourformulier volledig in
Stap 4. Knip het adres gedeelte uit en plak deze op de verpakking
Stap 5. Stop het retourformulier bij de retourzending
Stap 6. Verstuur het pakket

Afhandeling

Zodra wij jouw bestelling hebben ontvangen en beoordeeld, zullen wij zo spoedig mogelijk de afhandeling hiervan uitvoeren. Wij houden je telefonisch of per mail op de hoogte. Wij proberen je retourzending na ontvangst binnen 3 tot 5 werkdagen af te handelen.

Identiteit ondernemer

Bluess Denim
Willem Alexanderstraat 24
7442 MA Nijverdal
0548-546192

E-mailadres: [email protected]

KvK-nummer: 53340736

Btw-identificatienummer: NL001663159B03

Tevredenheid

Wij vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn. Daar doen we altijd ons best voor. Dat geldt voor de klanten in onze winkels maar zeker ook voor onze klanten online.

Mocht je tevreden zijn over ons en je aankoop dan horen wij dit graag. Het kan ook zijn dat er onverhoopt iets mis gaat en je minder tevreden bent of heb je misschien tips voor ons, laat ons dat weten we staan overal voor open.

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »